Vaterunserkirche

Fritz-Meyer-Weg 9-11, 81925 München

OVERVIEW

This domain vaterunserkirche.de presently has an average traffic classification of zero (the lower the superior). We have evaluated eighteen pages within the web site vaterunserkirche.de and found one website linking to vaterunserkirche.de.

VATERUNSERKIRCHE.DE RANKINGS

This domain vaterunserkirche.de is seeing fluctuating levels of traffic for the whole of the year.
Traffic for vaterunserkirche.de

Traffic ranking (by month) for vaterunserkirche.de

Traffic ranking by day of the week for vaterunserkirche.de

WHAT DOES VATERUNSERKIRCHE.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of vaterunserkirche.de Mobile Screenshot of vaterunserkirche.de Tablet Screenshot of vaterunserkirche.de

VATERUNSERKIRCHE.DE HOST

We revealed that a single root page on vaterunserkirche.de took two thousand seven hundred and fifty milliseconds to come up. Our crawlers could not discover a SSL certificate, so we consider this site not secure.
82.165.107.234

I observed that vaterunserkirche.de is using the Apache os.

Vaterunserkirche

Fritz-Meyer-Weg 9-11, 81925 München

CONTENT

This domain states the following, "Kinder sind in der Vaterunserkirche besonders willkommen." Our analyzers observed that the web site also stated " In der eigens eingerichteten Kinderkirche, deren Fensterbilder nach Entwürfen unserer Kinder gestaltet wurden, finden Kindergottesdienste und Spielnachmittage statt."

OTHER BUSINESSES

vaterverbot.at . Startseite . Ich bin Vater kein Besucher !

Echte Männer zahlen keine Alimente, sie leisten ihren Beitrag, in dem sie ihre Kinder betreuen. Seit fast zwei Jahren haben wir eine neues Familienrecht. Nur das Natürlichste, eine gleichteilige Betreuung der Kinder durch beide Elternteile ist nach wie vor gesetzlich verboten. Bericht über Gewalt an Männern. Österreich braucht ein neues Unterhaltsrecht.

Vaterverbot - Die offizielle Seite für Väter in der Schweiz

Facebook - Twitter - Print. Unterhaltsrecht - Unwürdiger Angriff auf Väter.

Vates Vates

Vates-säätiö myöntää Tulisielu-kunniakirjan henkilöille, jotka ovat merkittävästi vaikuttaneet erityistä tukea tarvitsevien henkilöiden työllistämisen edistämiseen tuottaen uusia innovatiivisia toimintamalleja tai läpimurtoja. mennessä perustellen, miksi juuri hänelle tulisi antaa tunnustus tärkeästä työstään. Ing i Finland, nordiska myndigheter akt.